Hi,

Heb jij dat ook dat je op vrijdagavond moet bedenken wat je nu weer op tafel gaat zetten? Je hebt de hele week al gewerkt, de kinderen zijn naar sport geweest – zelf had je vaker naar de sportschool willen gaan, maar dat is een ander verhaal – en eigenlijk wil je het liefst op de bank neerploffen en het weekend laten beginnen.

Maar… je hongerige buik laat je toch echt weten gevuld te willen worden!
Je wilt echt wel wat eten, maar hebt geen zin lang in de keuken te staan dus de kans is heel groot dat het een bezorgmaaltijd gaat worden. Helaas zijn dat nu net niet de gezonde maaltijden waardoor je kort na het eten waarschijnlijk al een schuldgevoel krijgt en zeker na het weekend!

Hoe fijn is het om kort in de keuken te staan en een heerlijk gezond gerecht te hebben als beloning! Maar wat is nu eigenlijk gezond? Op internet staat het bol van de recepten, maar dan moet je eerst gaan zoeken. Dan krijg je keuzestress, want de één roept dat je geen koolhydraten moet eten omdat je daar dik van wordt, de andere site roept dat je zoveel mogelijk groen moet eten en de derde zegt dat ‘Vegan’ hot is en vlees is toch echt ‘not done’  anno nu.  Dus, wat ga je maken?

Door de jaren heen heb ik allerlei voedingsmogelijkheden, zoals ik het noem, op mijn lichaam uitgeprobeerd en gezien wat het voor mijn lichaam deed. Door de vraag die ik kreeg van mijn sportklanten (ik heb bijna 30 jaar sporters geholpen op sport- en voedingsgebied) en de cliënten uit mijn praktijk (tegenwoordig heb ik ook mijn praktijk aan huis) ben ik een e-book gaan ontwikkelen met mijn eigen gemaakte recepten en zelfgeschoten foto’s.  Hieruit is een e-book ontstaan van bijna 100 bladzijdes vol met recepten en informatie.

De recepten volgen géén bepaalde dieetregels zoals paleo, vegan, raw, no carbs, fully bio of wat dan ook.  Wél bevatten ze ingrediënten die optimaal gezond voor je zijn en je lichaam van energie voorzien zodat je na je maaltijd niet onderuit gezakt op de bank moet gaan liggen. In mijn e-book vind je ook informatie over de reden waarom er bepaalde ingrediënten gebruikt worden en wat ze voor je doen. Zo kun je op die vrijdagavond dus een snel en gezonde ‘hap’  maken waarmee je fit het weekend ingaat!

Ik bied je nu 3 gratis maaltijden aan om zo te kunnen proeven!